Weekknallers veelgestelde vragen

 

Regelmatig krijgt onze klantenservice vragen over bestellingen, levering, betalingen of retourneren. De veelgestelde vragen aan onze klantenservice medewerkers hebben wij op deze pagina voor jou op een rijtje gezet. Staat je vraag hier niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice!

Over Weekknallers

1. Wat is Weekknallers?

Weekknallers is een internet onderneming gespecialiseerd in het aanbieden van Weekaanbiedingen met kortingen tot wel 80% op de verkoopprijs.

2. Hoe kunnen jullie deze kortingen geven?

Weekknallers werkt met weekaanbiedingen hierdoor kunnen wij producten groot inkopen. Het voordeel hiervan is dat leveranciers ons grote kortingen kunnen geven, deze korting delen wij graag met onze klanten!

3. Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

Weekknallers staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder handelsnaam Becommerce. Deze handelsnaam hangt onder 360 experts en is terug te vinden op onderstaande informatie.

Handelsnaam: Becommerce
Kvk nummer: 64776891
BTW nummer: NL855835886B01

Betalen & geldzaken

1. Onze betaalmogelijkheden

Bij ons kun je enkel en alleen met I-Deal betalen. Bij Weekknallers houden we het graag simpel en gemakkelijk!

2. Hoe snel wordt terugbetaald?

Indien je bestelde artikel niet bevalt, kun je deze terugsturen doormiddel van onze retourprocedure. Zodra wij het teruggestuurde artikel hebben ontvangen in ons magazijn betalen wij je binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag terug.

3. Kortingscode of cadeaubon gebruiken?

Via onze nieuwsbrief versturen wij regelmatig onze vaste klanten kortingscodes, deze zijn te verzilveren op Weekknallers.nl. Zodra je gaat afrekenen kun je onderaan je winkelmand een kortingscode toevoegen. De korting wordt automatisch verrekend over het totaalbedrag!

4. Vergeten de kortingscode te verzilveren?

Ben je vergeten om je kortingscode te verzilveren dan kun je deze niet meer op terugwerkende kracht laten verzilveren. Bij een volgende bestelling kun je de kortingscode verzilveren indien deze nog actief is.

4. Wat is jullie rekeningnummer?

Het Weekknallers rekeningnummer is: NL47 KNAB 0254 9443 53

Zakelijk

1. Grote aantallen bestellen?

Wil je bij ons grote aantallen bestellen of een samenwerking aangaan dit is geen enkel probleem neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

2. Producten bij ons verkopen?

Heb je producten / restpartijen liggen en je zoekt een kanaal om dit te verkopen? Wellicht kan Weekknallers.nl iets voor je betekenen, neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden!

Levering & Bezorging

1. Leveren jullie op mijn werk?

Je bestelling van Weekknallers afleveren op je werk is geen enkel probleem. Het enige wat je tijdens je bestelling moet aangeven is dat het factuuradres afwijkt van het afleveradres.

2. Aflever adres afwijkend van factuuradres?

Dit is geen probleem, wij bieden je bestelling altijd aan bij het afleveradres. Indien deze niet wordt ingediend is het factuuradres automatisch je afleveradres.

3. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na het sluiten van de weekaanbieding leveren wij je bestelling binnen 3-7 werkdagen. Indien anders geven wij dit aan bij het desbetreffende product. Tevens kan het zo zijn dat producten sneller geleverd worden door de snelle leveringsservice!

4. Welk postorderbedrijf levert mijn bestelling?

Je bestelling wordt altijd geleverd met een erkend postorde bedrijf. Hierbij moet je denken aan; PostNL, DPD, DHL of GLS. Wij werken niet met een vast postordebedrijf voor het verzenden van onze bestellingen.

5. Betaal ik verzendkosten?

Bij Weekknallers betaal je verzendkosten, hieronder zie je de tarieven.

Binnen Nederland:
Pakketpost: €6,95
Brievenbuspost: €3,95

Benelux:
Pakket / Brief: €8,95

Mijn Bestelling

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na sluiting van de weekaanbieding wordt je bestelling binnen 3-7 werkdagen geleverd. Indien anders wordt het onder het betreffende product in de beschrijving vermeld! Tevens kan het zo zijn dat producten sneller geleverd worden door de snelle leveringsservice!

2. Welke status heeft mijn bestelling?

Iedere status verandering van je bestelling communiceren wij per e-mail. Tevens is het mogelijk om in je persoonlijke Weekknallers account de status van uw bestelling te bekijken.

3. Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

Wij gaan zeer zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om, hiervoor hebben wij een privacybeleid geschreven. Tevens begint onze website met https:// dit betekend dat jij je op een veilige website bevind. Veilige websites zijn trouwens ook te herkennen aan het slotje in de adresbalk.

Retourneren

1. Hoe werkt het retourproces?

Informatie over het retourproces vind je op onze retourprocedure pagina.

2. Wanneer mag ik een product retourneren?

Bij Weekknallers heb je 14 dagen bedenktijd, retourneren is mogelijk. Ga voor de procedure naar onze retourprocedure pagina.

3. Mijn product is defect geleverd wat nu?

Wij raden aan direct foto’s te maken van je geleverde bestelling. Zo kunnen wij achterhalen of het product bij de leverancier of het postorderbedrijf defect is geraakt. Neem hierna zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

4. Binnen welke termijn mag ik Retourneren?

Bij Weekknallers mag u een product binnen 14 dagen retourneren. Ga voor meer informatie over retourneren naar onze retourprocedure.

5. Wat is het retouradres?

Producten kunnen geretourneerd worden volgens het retourproces, hier vind je ook de gedetailleerde Weekknallers retourprocedure.

6. Kan ik mijn bestelling ruilen?

Bij Weekknallers is het niet mogelijk een bestelling te ruilen, wij hanteren geen voorraden. Het is dus niet mogelijk om bijvoorbeeld een geel horloge te ruilen voor een roze.